JÄRGNEV INFORMATSIOON AITAB SUL SAADA ÜLEVEVAATE OSTUTINGIMUSTEST

Käesolevaid müügitingimusi reguleerib POIT TRADING OÜ (edaspidi Black Carrot), registrikood 14121115, Haava 10, Tallinn

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

Jätame endale õiguse muuta E-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.


HIND

-Toote kehtivad hinnad leiad tootelehel.

-Arveldamine toimub Eurodes. 

-Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Sinu poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse kassas.


TELLIMUSE VORMISTAMINE

-Vali meelepärane toode ning kogus ja lisa ostukorvi.

-Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.

-Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Telli“ seejärel saad valida sobiva transpordi valiku.

-Tellimus loetakse edukalt sooritatuks kui oled makse sooritanud.

-Teatise tellimuse kinnitusega saadame Sulle e-maili teel.


TASUMINE

-Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna.

-Tellimuste eest saab tasuda  Eesti pangalinkidega,

-Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas.

-Kui te ei oma maksmisviiside valikus toodud pankades kontot, siis makseviiside alt valige „Kohapeal maksmine“. Sellisel juhul võtame Sinuga ühendust ja leiame sobiva makseviisi.

Transpordi informatsiooni leiad SIIT (SIIT taha panna link transpordi ja tagastamise infole)

TRANSPORT

-Kaupa tarnime Eestisse, Lätti, Leetu ning Euroopa Liidu liikmesriikidesse

-Kauba tellimisel väljaspool EU palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee

-Tooted kohaletoimetamiseks kasutame Omniva ja Itella SmartPOST pakiautomaadi teenuseid. (Läti, Leedu Omniva pakiautomaat. Soome postkontor või Itella SmartPOST pakiautomaat)

-Kui soovid kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee

-Sõltuvalt sihtkohast on toote hinnale lisanduv transpordi kulu:


EESTI:

-Omniva pakiautomaat (2.99€)

-Itella SmartPOST pakiautomaat (2.99€)

-Pakiautomaati tellides postitame paki 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.

-Omniva ja Itella SmartPOSTi-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

-Alatest 40€ tellimustele on kohaletoimetamine Eesti siseselt TASUTA.

-Itella SmartPOSTi saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing

-Omniva saadetised on Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad: http://www.track-trace.com/post

LÄTI, LEEDU:

-Omniva pakiautomaat Läti (2.99€)

-Omniva pakiautomaat Leedu (7.99€)

-Soome Itella SmartPOST (5,95€)

-Tellimustele üle 100 € on transport Soome TASUTA.

-Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse täitmisest.

-Omnivaga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.


EUROOPA SISESED SAADETISED:

-Omniva postiteenus (10€)

-Palun veendu, kohaletoimetamise aadressi täpsuses!

VÄLJASPOOL EUROOPAT SAADAME PAKKE KOKKULEPPEL


TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

-Sul on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades meile kirjalik  tagastusavaldus info@blackcarrot.ee või helistades 5556 5358.

-Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil oled saanud toote enda valdusesse.

-Tagasta saadetis meile hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse esitamisest.

-Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid.

-Toote tagastamisel kanname Sinu pangakontole toote- ja transpordikulud 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist.

-Taganemisõiguse kasutamisel kannab toote tagastamisekulu tellija. Erandina juhul, kui kliendile toimetatud toode ei vasta tellitud tootele (vale toode).

-Vastavalt kliendi soovile, lõigatud toodetele ei laiene tagastusõigus v.a kui toode on defektne.

-Toote ümbervahetamise, toote nõuetele mittevastavuse, puuduste või pretensioonide osas palume täita allolev vorm ning saata see meile info@blackcarrot.ee.

  • Sinu nimi ja kontaktandmed;

  • kaebuse esitamise kuupäev;

  • kauba või teenuse puudus;

  • nõude summa

  • tellimuse number

-Kõik probleemid ja mured lahendame läbirääkimiste teel, kõige lihtsam on meile helistada 5556 5358 või saata kiri info@blackcarrot.ee (Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Sul õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijakaebuste komisjoni. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest)

-Kõik lisaküsimused on oodatud info@blackcarrot.ee 
Kiireima lahenduse saate helistades tööpäeviti 9:00-19:00 telefonil 5556 5358


Copyright © POIT Trading OÜ