Ostutingimused
Ostutingimused
JÄRGNEV INFORMATSIOON AITAB SUL SAADA ÜLEVEVAATE OSTUTINGIMUSTEST
Käesolevaid müügitingimusi reguleerib POIT TRADING OÜ (edaspidi Black Carrot), registrikood 14121115, Haava 10, Tallinn
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
Jätame endale õiguse muuta E-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
HIND
-Toote kehtivad hinnad leiad tootelehel.
-Arveldamine toimub Eurodes.
-Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Sinu poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse kassas.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
-Vali meelepärane toode ning kogus ja lisa ostukorvi.
-Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.
-Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Telli“ seejärel saad valida sobiva transpordi valiku.
-Sooduskupongi saad sisestada ostukorvis toodete all olevasse lahtrisse
-Tellimus loetakse edukalt sooritatuks kui oled makse sooritanud.
-Teatise tellimuse kinnitusega saadame Sulle e-maili teel.
TASUMINE
-Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna.
-Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkidega,
-Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas.
-Kui te ei oma maksmisviiside valikus toodud pankades kontot, siis makseviiside alt valige „Kohapeal maksmine“. Sellisel juhul võtame Sinuga ühendust ja leiame sobiva makseviisi.
TRANSPORT
-Kaupa tarnime Eestisse, Lätti, Leetu ning Euroopa Liidu liikmesriikidesse
-Kauba tellimisel väljaspool EU palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee
-Tooted kohaletoimetamiseks kasutame Omniva ja Itella SmartPOST pakiautomaadi teenuseid. (Läti, Leedu Omniva pakiautomaat. Soome postkontor või Itella SmartPOST pakiautomaat)
-Kui soovid kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee
-Sõltuvalt sihtkohast on toote hinnale lisanduv transpordi kulu:
EESTI:
-Omniva pakiautomaat (2.99€)
-Itella SmartPOST pakiautomaat (2.99€)
-Itella Kuller (6.90€)
-Pakiautomaati tellides postitame paki 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.
-Omniva ja Itella SmartPOSTi-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
-Alatest 39€ tellimustele on kohaletoimetamine Eesti siseselt TASUTA.
-Itella SmartPOSTi saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing
-Omniva saadetised on Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad: http://www.track-trace.com/post
LÄTI, LEEDU:
-Omniva pakiautomaat Läti (2.99€)
-Omniva pakiautomaat Leedu (7.99€)
-Soome Itella SmartPOST (5,95€)
-Tellimustele üle 100 € on transport Soome TASUTA.
-Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse täitmisest.
-Omnivaga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
EUROOPA SISESED SAADETISED:
-Omniva postiteenus (10€)
-Palun veendu, kohaletoimetamise aadressi täpsuses!
VÄLJASPOOL EUROOPAT SAADAME PAKKE KOKKULEPPE
TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
-Sul on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades meile kirjalik tagastusavaldus info@blackcarrot.ee või helistades 5556 5358.
-Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil oled saanud toote enda valdusesse.
-Tagasta saadetis meile hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse esitamisest.
-Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid.
-Toote tagastamisel kanname Sinu pangakontole toote- ja transpordikulud 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist.
-Taganemisõiguse kasutamisel kannab toote tagastamisekulu tellija. Erandina juhul, kui kliendile toimetatud toode ei vasta tellitud tootele (vale toode).
-Vastavalt kliendi soovile, lõigatud toodetele ei laiene tagastusõigus v.a kui toode on defektne.
-Toote ümbervahetamise, toote nõuetele mittevastavuse, puuduste või pretensioonide osas palume täita allolev vorm ning saata see meile info@blackcarrot.ee.
Sinu nimi ja kontaktandmed;
kaebuse esitamise kuupäev;
kauba või teenuse puudus;
nõude summa
tellimuse number
-Kõik probleemid ja mured lahendame läbirääkimiste teel, kõige lihtsam on meile helistada 5556 5358 või saata kiri info@blackcarrot.ee (Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Sul õigus pöörduda
oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijakaebuste komisjoni. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest)
-Kõik lisaküsimused on oodatud info@blackcarrot.ee
Kiireima lahenduse saate helistades tööpäeviti 9:00-19:00 telefonil 5556 5358