Ostutingimused

Ostutingimused

JÄRGNEV INFORMATSIOON AITAB SUL SAADA ÜLEVEVAATE OSTUTINGIMUSTEST

 

Käesolevaid müügitingimusi reguleerib POIT TRADING OÜ (edaspidi Black Carrot), registrikood 14121115, Haava 10, Tallinn

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

Jätame endale õiguse muuta E-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

 

HIND

-Toote kehtivad hinnad leiad tootelehel.

-Arveldamine toimub Eurodes.

-Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Sinu poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse kassas.

 

TELLIMUSE VORMISTAMINE

-Vali meelepärane toode ning kogus ja lisa ostukorvi.

-Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.

-Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Telli“ seejärel saad valida sobiva transpordi valiku.

-Sooduskupongi saad sisestada ostukorvis toodete all olevasse lahtrisse

-Tellimus loetakse edukalt sooritatuks kui oled makse sooritanud.

-Teatise tellimuse kinnitusega saadame Sulle e-maili teel.

 

TASUMINE

-Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna.

-Tellimuste eest saab tasuda  Eesti pangalinkidega,

-Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas.

-Kui te ei oma maksmisviiside valikus toodud pankades kontot, siis makseviiside alt valige „Kohapeal maksmine“. Sellisel juhul võtame Sinuga ühendust ja leiame sobiva makseviisi.

 

 

TRANSPORT

-Kaupa tarnime Eestisse, Lätti, Leetu ning Euroopa Liidu liikmesriikidesse

-Kauba tellimisel väljaspool EU palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee

-Tooted kohaletoimetamiseks kasutame Omniva ja Itella SmartPOST pakiautomaadi teenuseid. (Läti, Leedu Omniva pakiautomaat. Soome postkontor või Itella SmartPOST pakiautomaat)

-Kui soovid kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee

-Sõltuvalt sihtkohast on toote hinnale lisanduv transpordi kulu:

 

EESTI:

-Omniva pakiautomaat (2.99€)

-Itella SmartPOST pakiautomaat (2.99€)

-Itella Kuller (6.90€)

-Pakiautomaati tellides postitame paki 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.

-Omniva ja Itella SmartPOSTi-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

-Alatest 39€ tellimustele on kohaletoimetamine Eesti siseselt TASUTA.

-Itella SmartPOSTi saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing

-Omniva saadetised on Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad: http://www.track-trace.com/post

 

LÄTI, LEEDU:

-Omniva pakiautomaat Läti (2.99€)

-Omniva pakiautomaat Leedu (7.99€)

-Soome Itella SmartPOST (5,95€)

-Tellimustele üle 100 € on transport Soome TASUTA.

-Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse täitmisest.

-Omnivaga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

 

EUROOPA SISESED SAADETISED:

-Omniva postiteenus (10€)

-Palun veendu, kohaletoimetamise aadressi täpsuses!

 

VÄLJASPOOL EUROOPAT SAADAME PAKKE KOKKULEPPE

TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

 

-Sul on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades meile kirjalik  tagastusavaldus info@blackcarrot.ee või helistades 5556 5358.

-Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil oled saanud toote enda valdusesse.

-Tagasta saadetis meile hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse esitamisest.

-Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid.

-Toote tagastamisel kanname Sinu pangakontole toote- ja transpordikulud 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist.

-Taganemisõiguse kasutamisel kannab toote tagastamisekulu tellija. Erandina juhul, kui kliendile toimetatud toode ei vasta tellitud tootele (vale toode).

-Vastavalt kliendi soovile, lõigatud toodetele ei laiene tagastusõigus v.a kui toode on defektne.

-Toote ümbervahetamise, toote nõuetele mittevastavuse, puuduste või pretensioonide osas palume täita allolev vorm ning saata see meile info@blackcarrot.ee.

 

Sinu nimi ja kontaktandmed;

kaebuse esitamise kuupäev;

kauba või teenuse puudus;

nõude summa

tellimuse number

 

-Kõik probleemid ja mured lahendame läbirääkimiste teel, kõige lihtsam on meile helistada 5556 5358 või saata kiri info@blackcarrot.ee (Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Sul õigus pöörduda

oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijakaebuste komisjoni. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest)

 

-Kõik lisaküsimused on oodatud info@blackcarrot.ee

Kiireima lahenduse saate helistades tööpäeviti 9:00-19:00 telefonil 5556 5358