Ostutingimused

Ostutingimused

JÄRGNEV INFORMATSIOON AITAB SUL SAADA ÜLEVEVAATE OSTUTINGIMUSTEST

 

Käesolevaid müügitingimusi reguleerib POIT TRADING OÜ (edaspidi Black Carrot), registrikood 14121115, Haava 10, Tallinn

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

Jätame endale õiguse muuta E-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

 

 

HIND

-Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

-Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

-Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

 

TELLIMUSE VORMISTAMINE

-Vali meelepärane toode ning kogus ja lisa ostukorvi. (Kangaid on võimalik osta 10 cm sammuga sisestades soovitud kogus käsitsi ja kasutades eraldamiseks koma või punkti.)

-Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.

-Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Telli“ seejärel saad valida sobiva kohaletoimetamise viisi.

-Sooduskupongi saad sisestada ostukorvis toodete all olevasse lahtrisse „KUPONG“.

 - Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

   Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

   Soome pangalingid: Danske, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, S-Pankki, Säästopankki

   Läti pangalingid: Citadele ja Luminor

   

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

-Tellimus loetakse edukalt sooritatuks kui oled makse sooritanud.

-Teatise tellimuse kinnitusega saadame Sulle e-maili teel.

- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

 

TASUMINE

-Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna.

-Tellimuste eest saab tasuda Eesti, Läti ja Soome pangalinkidega.

- Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

- Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

-Kui te ei oma maksmisviiside valikus toodud pankades kontot, siis palun võtke meiega ühendust info@blackcarrot.ee või helistage 55565358 ja me leiame sobivaima lahenduse kuidas kauba eest tasuda.

 

 

TRANSPORT

-Kaupa tarnime Eestisse, Lätti, Leetu ning Euroopa Liidu liikmesriikidesse

-Kauba tellimisel väljaspool EU palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee

-Tooted kohaletoimetamiseks kasutame Omniva ja Itella SmartPOST pakiautomaadi teenuseid. (Läti, Leedu Omniva pakiautomaat. Soome postkontor või Itella SmartPOST pakiautomaat)

-Kui soovid kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võta meiega ühendust info@blackcarrot.ee

-Sõltuvalt sihtkohast on toote hinnale lisanduv transpordi kulu:

 

EESTI:

-Omniva pakiautomaat (2.99€)

-Itella SmartPOST pakiautomaat (2.99€)

-Itella Kuller (6.90€)

-Pakiautomaati tellides postitame paki 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.

-Omniva ja Itella SmartPOSTi-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

-Alatest 39€ tellimustele on kohaletoimetamine Eesti siseselt TASUTA.

-Itella SmartPOSTi saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing

-Omniva saadetised on Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad: http://www.track-trace.com/post

 

LÄTI, LEEDU:

-Omniva pakiautomaat Läti (7.99€)

-Tellimustele üle 100 € on transport Lätti TASUTA.

-Omniva pakiautomaat Leedu (8.49€)

-Tellimustele üle 100 € on transport Leetu TASUTA.

-Soome Itella SmartPOST (10€)

-Tellimustele üle 100 € on transport Soome TASUTA.

-Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse täitmisest.

-Omnivaga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

 

EUROOPA SISESED SAADETISED:

-Omniva postiteenus (10€)

 -Tellimustele üle 100 € on transport TASUTA.

-Palun veendu, kohaletoimetamise aadressi täpsuses! 

 

VÄLJASPOOL EUROOPAT SAADAME PAKKE KOKKULEPPEL.

 

TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

 

-Sul on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades meile kirjalik tagastusavaldus info@blackcarrot.ee või helistades 5556 5358.

 

TAGANEMISAVALDUSE TÜÜPVORM:

  • nimi ja kontaktandmed:
  • kaebuse esitamise kuupäev:
  • kauba või teenuse puudus:
  • nõude summa:
  • tellimuse number:

 

-Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

-14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

-Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

-Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil oled saanud toote enda valdusesse.

-Tagasta saadetis meile hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse esitamisest.

-Toote tagastamisel kanname Sinu pangakontole toote- ja transpordikulud 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist.

-Taganemisõiguse kasutamisel kannab toote tagastamisekulu tellija. Erandina juhul, kui kliendile toimetatud toode ei vasta tellitud tootele (vale toode).

-Vastavalt kliendi soovile, lõigatud toodetele ei laiene tagastusõigus v.a kui toode on defektne.

-Toote ümbervahetamise, toote nõuetele mittevastavuse, puuduste või pretensioonide osas palume täita allolev vorm ning saata see meile info@blackcarrot.ee.

 

TAGANEMISAVALDUSE TÜÜPVORM:

  • nimi ja kontaktandmed:
  • kaebuse esitamise kuupäev:
  • kauba või teenuse puudus:
  • nõude summa:
  • tellimuse number:

 

-Kõik probleemid ja mured lahendame läbirääkimiste teel, kõige lihtsam on meile helistada 5556 5358 või saata kiri info@blackcarrot.ee (Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Sul õigus pöörduda

oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijakaebuste komisjoni. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest)

  

OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

-Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

-Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

-Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

 

-Kõik lisaküsimused on oodatud info@blackcarrot.ee

Kiireima lahenduse saate helistades tööpäeviti 11:00-17:00 telefonil 5556 5358